dilluns, 12 de gener del 2009

SON LES NOU. ELS FILLS FAN LA FILERA I ELS GRANS...

                                                      

Aquesta es la famosa "Pitet corus line at nine o'clok"
Agraïm al fotògraf Jordi Ros, el saber estar en el lloc i en el moment oportú. Llàstima que no es puguin apreciar les taquetes de baba que lubriquen les galtes de la colla. 

 


4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hombre que sorpresa!!,no hay nada como disponer de buenos reporteros gráficos que saben inmortalizar y dejar para la historia esos momentos que la naturaleza humana de vez en cuando nos brinda,que preciosidad de foto,que saber estar,que naturalidad,emocionante,como a subido el prestigio de este blog.Que buen ejemplo se esta dando.

Como comentaba dos entradas mas abajo,en la referida a la sortideta que se colgó el 5 de enero,los mitos hay veces que son de carne y hueso,se preguntaban por ahí si era cierto,lo que ocurría a esa hora en ese lugar...

emmolins ha dit...

jaja la foto es genial!! només ens falta un mini-módul prefabricat i una nespresso (a poder ser amb el george clooney preparant cafetó..)

Unknown ha dit...

Per no parlar dels rumors malintencionats que diuen que es fan apostes per veure quin nen diu adeu als papes mes vegades...( es parla de nens subornats amb euros de xocolata que encara queden del tió...)

LLUNADECARTRO ha dit...

el Martí per menys d'una barra de torró no fa ni el gest, tu!