dissabte, 20 de desembre de 2008

SENSE DISCUSIÓ


La primera guanyadora del concurs de fotos de sortidetes ha sigut la Patrícia -mare de Natàlia (tortugueta de P-3) Moltes felicitats.  S'ho mereix. Va haver-hi unanimitat en premiar principalment el conjunt de fotografies realitzat per la nostra artista de la càmera. De entre el públic va sorgir un "lo sabía" perfectament identificable.  A ver: que no te corroa la envidia cual cocacola desincrustante, que en el próximo concurso igual se materializan esos 100 gramitos de jamón y afinamos más los diafragmas, caramba!
El cert és que tots vam sentir una aclamació per Patricia  i això... ens va agradar!!

2 comentaris:

pach ha dit...

quina emoció! moltes gràcies a tots!

Xulele ha dit...

Hola!Creo que tendré que asumir ,tarde o temprano que no hay tongo,mi envidia tendrá que diluirse cual ola mediterránea naufraga en la orilla,pero en la próxima sortideta afinaremos teleobjetivos,tenemos que amortizar el cursillo a distancia"Tu tambien puedes triunfar en la fotografia"que estamos haciendo,por entregas,con la revista "Cocina o haz lo que puedas"..Y dicho sea de paso,para quedar en el centro social de acticidades ecuestres,con el dato del plato de patatas,habia suficiente,estaba claro,alli nos vemos,buena ilustracion,sí señor.

Que vayan bien las fiestas,y a la familia de Héctor,aunque ya les mandamos un email,a ellos y a la cigüeña,que nos alegramos mucho de aumentar el equipo de excursionistas,...