dijous, 27 de novembre del 2008

MÉS FOTOS


Atenció, que els pares de SELVI també han fet arribar les seves fotos! Voteu, voteu! 

Per cert, hi ha rumors que els de YOUTUBE van bojos per adquirir els drets d'un vídeo que circula per la xarxa amb imatges exclusives de la primera Sortidetes. Si hem de fer cas de les xafarderies, els autors del vídeo -família llunyana de cal Spilverg- no tenen previst publicar res fins com a mínim el mes de JUNY!

 També paga la pena fer esment de l’actitud deplorable d’alguns elements poc respectables i mal perdedors que, havent vist l’àlbum de fotos presentats per la Parícia no se’n han estat de fer declaracions tipus:

“Clar, no hi res a fer amb els de National Geografic, deu ser una infiltrada!... (sense comentaris)

“Total por unas lonchitas de jamón”...(pocs  comentaris)

L’extrem de poc “fair play” i l’actitud egoista ha arribat a límits de bufetada quan, entre els “corrillos” de mares i pares que cada tarda vigilen que la canalla s’acabi l’entrepà, s’ha estès la  brama de que si els estudiants  de l’UAB estan ocupant facultats per no sé què d’uns espaguettis a la bolonyesa en mal estat, què menys que ocupar la sala de l’AMPA de l’Arrabassada per a fer front a una injustícia tan gran.

 Envejosos!

“Es que el jamón,  es jamón”.... (continua la absència de comentaris).

Ehhhh! rectificacions! els pares de Juny "Spilelberg" ja han penjat els videos, però  fa l'efecte que en un dels videos ens han ofert una versió una mica estranya de la sortideta.... investigarem.

A hores d'ara ja sabem que hi va haver una errada que ja es solventarà. 

PREGÓ: per a tots aquells/es que vulgueu una còpia en DVD del vídeo d'aquesta sortideta, se us fa saber que els pares de la JUNY (Tortuga P3)  us la poden facilitar

                                                                                                         


5 comentaris:

emmolins ha dit...

sortidetes, no tinc clar quantes votacions podem emetre cadascú.. jo vaig votar unes fotos i no sé si podría seguir votant o no.
Molt "xulo" el vídeo, m'agradat veure l'ascens que jo no vaig poder fer..
I sobre el pernil, no feu bromes, que una prenyada amb risc de toxoplasmosi, es passa 9 mesos sense "catarlo" i per 2 grams de pernil es capaç de matar jeje

i a "palabras necias" ja sabeu!

Anònim ha dit...

Ha,ha,ha! esperem que la sang no arribi al riu. Per suposat que pots emetre més votacions... ja et revenjaràs, ja, amb el pernilet!
Per cert, ho vas endevinar, és MONTRAL, però encara cal acabar de polir la sortideta.
arreveure

Anònim ha dit...

hola sortidins!!!!!!
Me he quedado de "pasta de moniatu"sintiendo que cerca de nosotros existen personajes con un perfil tan bajo,aludiendo al trabajo exquisito de Patricia y su cámara,que si es del "national geographic",del "més Tarragona",de "la gaceta de los deportes",del "boletín parroquial.."que mas da amigos del rincón del jamón,con su presidenta embarazada al frente,si es vegetariana!!!!!,desestimará el fabuloso premio que el AMPA con su esfuerzo ha ofrecido,bien asesorada por cierto,y ya esta,a merendar un viernes por la tarde cualquiera,ahora que hace calorcito..


Por cierto,de buen rollo,considero que hay personas que han colgado fotos a última hora,y un vídeo,no los conozco personalmente,pero su actitud premeditada y alevosa,me hacen pensar que buscan,no es enriquecer este humilde pero al mismo tiempo grandioso blog,sino conseguir a cualquier precio los codiciados 100 grs de jamón,que triste amigos,pensad en vuestros hijos,mirarles a la cara,hurgar en vuestra conciencia...

Bueno, dicho esto,y haciendo un ejercicio de buena fe,votaremos por una de las fotos de los padres del Selvi,esa tan original de la ventana de la ermita con la mariposa,genuina,que lo que destaca,es que la fotógrafa en cuestión,esperó a que la susodicha mariposa posara para ella,apoyada de costado contra la vidriera,un lujo de foto.

Y que decir del vídeo de los ínclitos padres de la JUNY,documento para la posteridad,tipo NO-DO,con una voz en off aterciopelada,que te traslada a ese señalado dia,refente ya,por lo que a ascensiones de los sortidetas se refiere.Me gustaria proponer enviarlo,pagando el AMPA los portes,claro esta,a la Berlinale,o al festival de Venecia,ya hablaremos,con el jamon delante,las formas y fondos del asunto...

y a palabras nécias,oídos abiertos,y mirando para atrás..

Y a Montreal nos vamos??,próxima sortideta,ya tienes la combinación de buses,no a nosotros Canadá ya nos gusta,allí si que se harán buenas fotos

Ya nos veremos,...

Anònim ha dit...

Sortidins,hola de nuevo!!

Ayer,por un problema técnico no pude identificarme en el comentario de más arriba,somos XULELE,y ante un altercado ocurrido esta mañana a la puertas del cole,he querido,por dignidad,dejar claro,a quien pertenecen esas más que correctas palabras,pues eso,ahi queda dicho.

emmolins ha dit...

yo creo que lo mejor es dejarse de altercados y malos entendidos y buscar solución.. la mejor: el jamón para la presidenta embarazada! si no os amenazo con romper aguas e inundaros el colegio..
Y para el resto de participantes una merendola común en algún sitio donde admitan a nuestros pequeños salvajitos.
Y en la merienda podemos establecer bases para un concurso de felicitaciones navideñas: plazo de presentación, votaciones, etc.. o sea,un concurso com cal.
Ala, a engrosar el blog (entended que la vida de las preñadas de baja es un pelín aburrida y me dais vidilla..)